8 תשובות
תנסי לקחת כדורי הרגעה, לשתות מים, לנשום אוויר צח...
שואל השאלה:
אני לא יכול לקחת כדורים בלי אישור של הצוות ומותר לי רק 3 כדורים בשבוע והכדור לא ישפיע עליי עכשיו כי אני לא בהתקף חרדה
שתיתי מים
ואסור לצאת יש סגר
אנונימי
שואל השאלה:
בהוסטל
אנונימי
מצטער לשמוע... אבל אני לא איש מקצוע
אני מוכן להקשיב
אנונימי יקר
אני שומעת את הזעקה שלך לעזרה שבוקעת ממעמקים. שומעת את הצורך שלך למצוא מזור לכאב הפנימי שכנראה לא מרפה.
כשקראתי את הפוסט שלך הבנתי שאתה כנראה נמצא בהוסטל, וייתכן שגם בטיפול. האם ניסית לדבר עם אחד מאנשי הצוות על מה שעובר עליך? ייתכן שאם תשתף את אחד המטפלים, יהיה אפשר להקל עליך בכל זאת.
יקירי, הכי חשוב שלא תישאר לבד עם התחושות והכאבים.
אני מזמינה אותך, אם תרצה בכך, לשוחח איתנו בצ'ט אנונימי, אישי מכיל ולא שיפוטי. נקשיב לך, נתמוך וננסה לסייע.
מצרפת לך לינק שניתן דרכו להתחבר ישירות לצ'אט.
בוא אלינו, אנחנו כאן בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר
במידה ואתה מסוכן לעצמך אישפוז!!!
במידה ואתה לא מסוכן לעצמך חברים שיבינו זה הפיתרון.
יש קבוצה של ילדים שמאובחנים בכל מיני מחלות נפש, הם יבינו אותך, ויתמכו בך אני אשלח לך קישור זה לא שאני יודעת מי אתה כשאתה נכנס אם בא לך פשוט תשלח לי הודעה בשביל שאני אשלח לך
תנסה לישון אני גם עשיתי את זה פעם כשכאב לי