13 תשובות
לא ;/
לא נראה לי, הבית שלי זה הפוך מכל מה שאמרת עכשיו
כנל^
וואי, ממש לא
נשמע כמו משהו בסרט מטריד.
לא הייתי שורד בבית כזה גם חוסר פרטיות גם פרימיטיביות בלי אהבה
אבל הדרכון (כי הם צרפתים) נשמע מעניין
לא הייתי שורד בבית כזה גם חוסר פרטיות גם פרימיטיביות בלי אהבה
אבל הדרכון (כי הם צרפתים) נשמע מעניין
לא..
אם הייתי נולדת שם אז כן.
אבל פתאום לעבור באמצע החיים לא
אבל פתאום לעבור באמצע החיים לא
שואל השאלה:
אם היית נולדת שם היית שורדת?
זה המשפחה של הדודים שלי, אני לא מבינה איך בני הדודים שלי שורדים.
למרות שהם נורא מחונכים ולא מתלוננים
הם לא מדברים בכלל בעצם.
אם היית נולדת שם היית שורדת?
זה המשפחה של הדודים שלי, אני לא מבינה איך בני הדודים שלי שורדים.
למרות שהם נורא מחונכים ולא מתלוננים
הם לא מדברים בכלל בעצם.
אנונימית
כי הם חונכו לזה אז זה לא בעיה להם.
אני כן חושבת שזה חולני ומגעיל ומסכנים.
אני כן חושבת שזה חולני ומגעיל ומסכנים.
זה נורא ואיום.
וואי לא. ממש לא. אם הייתי נולדת שם אז כמראה רק בשלב יחסית מאוחר הייתי מבינה שמשהו בזה לא בסדר ורק בשלב עוד יותר מאוחר הייתי מתחילה למרוד.. כנראה שהייתי חושבת שזו הנורמה וככה זה צריך להיות ורק בשלב מאוחר יותר דרך אנשים אחרים הייתי מבינה שיכול להיות אחרת ומפה היו מתחילים הרבה משברים..
אבא שלי גר גם בבית צרפתי קשוח. עבד בגיל 13 בשביל שיוכל לעבור לפנימייה צבאית בגיל 16, את חייבת למצוא מוסד נורמאלי קיצור.
אנונימי
^היא אמרה שזאת לא המשפחה שלה, של הבני דודים שלי
באותו הנושא: