4 תשובות
כי הוא עמוק, וקשה לחפור כל כך הרבה.. ובגלל שיש לבה המכונות יכולות להינמס אז אין אפשרות להגיע למקומות האלה עם מכונות.. (:
הממ... כי הוא עמוק מדי, ולפי מה שידוע לי אין צוללות לצלילה בלבה xd
כי אין דרך להגיע לעומק כזה
וגם יש שם אלפי אם לא עשרות אלפי מעלות צלזיוס
וגם יש שם אלפי אם לא עשרות אלפי מעלות צלזיוס
כי אי אפשר להיכנס לחלק הפנימי של כדור הארץ, נראה לי שהגלעין הזה זאת סתם תיאוריה
אנונימי
באותו הנושא: