13 תשובות
כי אתה גר אצלם
בן כמה אתה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מעל 18
אני מעל 18
אנונימי
אע נו אז ברור שאת צריך לתת להם , אתה עובד?
שואל השאלה:
הקטע שהורים תומכים בך לא שאני בהם...... זה מקובל לתמוך בהם בעוד כמה שנים לא עכשיו
הקטע שהורים תומכים בך לא שאני בהם...... זה מקובל לתמוך בהם בעוד כמה שנים לא עכשיו
אנונימי
צריך לעבוד לחסוך כסף ושנה שנתיים אחרי הצבא להיות עצמאי עם דירה משלך
כמה כסף הם רוצים ממך?
אנונימית
שואל השאלה:
500 שקל כל חודש
500 שקל כל חודש
אנונימי
רק ממך או מעוד אחים?
שואל השאלה:
נראלי גם מאחים.... אני לא עובד יש לי קצבה נכות
נראלי גם מאחים.... אני לא עובד יש לי קצבה נכות
אנונימי
אם אתה חוסך ויש לך כסף אתה עובד ואתה במצב טוב תגור אצלם למשך כמה חודשים תשלם ובזמן הזה תחפש דירה, אם תעשה את זה עכשיו תוכל ללמוד להיות עצמאי.
באיזשהו שלה אתה תהיה חייב לעבור משם אתה פשוט מקסים את זה...
באיזשהו שלה אתה תהיה חייב לעבור משם אתה פשוט מקסים את זה...
אנונימית
מקדים*
אנונימית
לדעתי זה מוזר מאוד... הם לא אמורים לבקש את זה כהורים מהילד שלהם...במיוחד שהוא בן 18 רק.
באותו הנושא: