3 תשובות
אין לי מושג אבל זה מאוד מעצבן שעשינו בגרות בספרות בפאקינג יולי ועד עכשיו אין ציונים...זה כל כך הרבה זמן...אבל נראה לי שבקרוב כבר יהיו זה לוקח בין חודשיים לשלושה.
שואל השאלה:
וואי ככ מעצבן
אנונימית
אף אחד לא יודע.