7 תשובות
מן הסתם.
ברור
כמובן, והרבה אנשים עושים את זה, משריינים כבר את הקשר הבא לאחרי שכבר הנוכחי יסתיים
ברור בגידה זה לא רק ס*ס
פה זה בגידה בדבר יותר חמור , בכנות באמינות ובכל דבר מינימלי שצריך להיות בין בני זוג
אז כן זה בגידה
בגידה.
כן. כשאנשים נמצאים במערכת יחסים הם בכלל לא אמורים לחשוב על מה יהיה ועם מי הם יהיו כשיפרדו, זה כל כך פאקד אפ.. אם אתם יכולים לראות את עצמכם נפרדים, למה לצאת בכלל