6 תשובות
אני איתך בזה
באמת שכן!
כן ואמרתי לעצמי שמי שיבקש ממני ביום כיפור סליחה אני אחסום אותו
שואל השאלה:
כןן! התגובה הראשונה. לגמרי
כןן! התגובה הראשונה. לגמרי
אנונימית
זה תלוי אני מבקשת סליחה מהמשפחה וחברים קרובים אבל השאר לא
זה דבר מאוד צבוע .
אם אותם אנשים באמת היו רוצים להגיד סליחה הם היו עושים את זה בכל שאר ימות השנה .
אם אותם אנשים באמת היו רוצים להגיד סליחה הם היו עושים את זה בכל שאר ימות השנה .
באותו הנושא: