6 תשובות
כןן
כן. כבר מכירים אחד את השניה טוב, אין מבוכה, יותר כיף
כע
אנונימי
אני רוצה בן כזהה
רק לא חבר הכי טוב שלי כי אני לא נמשכת אליו בשום צורה