4 תשובות
לא בשבוע הראשון אלא בשליש הראשון ולא כולם מקיאות זה אינדיבידואלי אני לא הקאתי
שואל השאלה:
אבל למה בעצם מקיאות?
אנונימית
מה זה למה מקיאות לא כולן מקיאות אני לא יכולה להגיד לך למה היא כן מקיאה ואני לא כל אישה אז הגוף שלה מקבל את ההריון שונה יש גם נשים שבהריון אחד הקיאו ובהריון שני לא
שואל השאלה:
אני יודעת שלא כולן מקיאות אבל הרוב כן ואני יודעת שאת לא אבל אמורות להיות סיבות לזה שנשים מקיאות ויש להן בחילות בדרך כלל בהיריון? מה זה בגלל ההורמונים? בגלל מה?
אנונימית