התחברות
הרשמה
עם ספיידרמן נעקץ מהכביש ואופך לחצי הכביש מה קורה להכביד הוא אופך לבנדם????????
26 בספטמבר 2020, 22:26
דו גלגלי
חיות
שיעורי בית
אופנועים
כביש 6
3 תשובות
בן אדם היה צריך לנשוך אותו
ת
תמיד צודק
נו בטח שכן זה ידוע
אנונימית
לא קורה להכביש כלום
.
......................^^^^
באותו הנושא:
בסרט החדש של ספיידרמן הרחק מהבית, ספיידרמן הומו?
איך קראו לדמות של ספיידרמן בסרט ספיידרמן המופלא?
קניתי מגן טלפון של ספיידרמן בלי לראות ספיידרמן...
בשביל להבין את ספיידרמן השיבה הביתה אני חייבת לראות סרטים קודמים של ספיידרמן או אוונגרס או לא יודעת מה יש עוד
ספיידרמן 2 או ספיידרמן השיבה הביתה או ספיידרמן המופלא 2 ?
גם לכם יש את הדבר הזה? שלמשל אתם רואים סרט על ספיידרמן פתאום בא לכם להיות ספיידרמן
פינוי חיה דרוסה מהכביש - ראיתי בכביש חיה שנדרסה, למי אפשר לפנות?
הייתה אזעקה בב"ש וחלק מהנהגים פשוט עצרו באמצע הכביש ושכבו על הכביש, לדעתכם זה טוב?
אני אוהבת את הסרטים של ספיידרמן ברמה שיש לי פוסטרים וחפצים של ספיידרמן אבל אני מרגישה רע לאהוב אותו כי
אנשים שראו ספיידרמן. את כל סרטי ספיידרמן.
סוני קיבלו את הזכויות על ספיידרמן מדיסני ועכשיו לא יהיה יותר ספיידרמן ביקום הקולנועי של מארוול