4 תשובות
הייתי עושה לעצמי
בהתחלה היה יוצא לי זוועה ובהמשך השתפרתי
עכשיו יוצא לי ממש טוב
האמת שהתחלתי ועשיתי איזה 3 או 4 פעמים אבל לא עליי.. אלא על חברות וכאלה וברצינות שזה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה חחח.. חשבתי שזה יהיה יחסית קל אבל באמת שצריך לתרגל. וסתם התחלתי כי קיבלתי מכונה וחוץ מזה שרציתי להתחיל יחסית ממזמן.. אני לא עושה הרבה לק ג'ל בכלל בגלל שאני לא אוהבת להוריד את זה כי זה ממש קשה והורס לי את הציפורניים כל פעם מחדש :( אבל זה בגלל שאני לא יודעת להוריד טוב אולי.. לא יודעת חחח
כן אני עכשיו עושה לעצמי לק ג'ל בבית כי הפעם האחרונה שהלכתי לקוסמטיקאית לעשות לק ג'ל אני הרגשתי שהמחיר של הלק הוא נורא מוגזם בשבילי וגם לא ממש אהבתי את מה שיצא בסוף הורדתי שזה לא שווה את הכסף אז עכשיו אני עושה לבד בבית בהתחלה יצא קצת מכוער וזה וכל פעם משתפרים עם את רוצה להתחיל לעשות לק ג'ל לבד בבית אני ממליצה אבל את צריכה להיות סבלנית יכול להיות שזה יקח קצת זמן אבל את תתיאשי בתור התחלה אני ממליצה לך לקנות את החומרים מביוטיקר אני ממש ממליצה בתור התחלה וזה יצא לך יפה ומכונת ייבוש את יכולה להשיג מאלי אקספרס במנש בזול אני אישית קניתי משם אפילו לקים את יכולה להשיג שם במחירים ממש זולים יחסית למחיר של לק ג'ל
התחלתי ממש לפני כמה שבועות
התחלתי כי היה נמאס לי מלק רגיל שמתקלף ועכשיו זה עמיד ויפה
ראיתי כבר שיפור אצלי מהפעם הראשונה לשנייה כי שמים לב להרבה דברים וככה לומדים