5 תשובות
את צריכה לעשות מה שאת מאמינה בו ואת לא צריכה להרגיש רע כי הרוב צמים ואת לא, הכל בסדר, זה ממש עניין ובחירה של כל אחד כי לכל אחד חיים משלו. זה היופי שבדבר.
אין קטע
תהיי בן אדם טוב כל השנה זה עדיף
אבל כיאילו, למה את פשוט לא צמה? המשפחה שלי חילוניים וכשהייתי עדיין מאמינה כן ניסיתי לצום למרות שהם ניסו לגרום לי לא לצום
אני יודע זה יום דיי צבוע ואני אף פעם לא אבקש סליחה אם יכריחו אותי.. אגב זה בסדר שאת לא שומרת גם אם את מאמינה זה לא יהפוך אותך לכופרת
שואל השאלה:
הקטע זה שאני רוצה לצום אבל המשפחה שלי לא צמה וזה מביך אותי שרק אני אצום
אנונימית
אז תצומי..