6 תשובות
אמא אמרה עצירות
שואל השאלה:
אומרים שזה לא טןב לצרוך יותר מ3 בננות ביום... אבל זה הדבר היחידי שאני אוכלת במקום לדפוק שוקולד...
אנונימית
תקשיבי בכל דבר להגזים זה דבר רע.. צריך לדעת לשמור על איזון. לא יודע אם קורה משהו אם אוכלים 4-5 בננות ביום אבל אם ההמלצה היא עד 3 ביום אז רצוי להקשיב לה
נהיים צהובים.
חחח סתם לא נראה לי כזה קריטי
נראה לי עצירות
לא חושב שקורה משהו