10 תשובות
טעים
מהמם
די חרא
בסדר. רק קצת באסה כי עכשיו אני חייבת לצום עם המשפחה שלי. (הם דתיים ואני לא)
כיף
משעמם
אנונימי
דווקא טעים
סבבה
אחלה , אני בנטפליקס תודה ששאלת.
ואני לא יוצא החוצה בכלל
ואני לא יוצא החוצה בכלל
אני רואה אווטאר תוך כדי בסטיפס
באותו הנושא: