7 תשובות
כי תראה איך הם נראים
שואל השאלה:
הם נראים מסוכנים כאלו למה
אנונימי
שואל השאלה:
והם באמת מסוכנים
אנונימי
הבן אדם האחרון שאני אפחד ממנו זה קווקזי ערסים זה כבר מפחיד פחד איימים
שואל השאלה:
ממש לר
אנונימי
תמיד אומרים לי שאני נראת מפחידה ואני לא מבינה למה, אני באמת בן אדם ממש חמוד.
וזה מעצבן אותי כי אומרים שכל הקווקזים מפחידים.
זה כמו שלכל הסינים יש עיניים מלוכסנות ככה גם קווקזים, אנחנו ''זכינו'' בפרצוף ובגוף מפחיד ומאיים ולפעמים אנחנו משתמשים בהם לטובתנו אבל אנחנו ממש חמודים בסך הכל
אה אני קווקזית, כי הם מאיימים ומקללים כל מי שבא להם בדרך.

קולולו קולולו
אנונימית