7 תשובות
כי תראה איך הם נראים
שואל השאלה:
הם נראים מסוכנים כאלו למה
הם נראים מסוכנים כאלו למה
אנונימי
שואל השאלה:
והם באמת מסוכנים
והם באמת מסוכנים
אנונימי
הבן אדם האחרון שאני אפחד ממנו זה קווקזי ערסים זה כבר מפחיד פחד איימים
שואל השאלה:
ממש לר
ממש לר
אנונימי
תמיד אומרים לי שאני נראת מפחידה ואני לא מבינה למה, אני באמת בן אדם ממש חמוד.
וזה מעצבן אותי כי אומרים שכל הקווקזים מפחידים.
זה כמו שלכל הסינים יש עיניים מלוכסנות ככה גם קווקזים, אנחנו ''זכינו'' בפרצוף ובגוף מפחיד ומאיים ולפעמים אנחנו משתמשים בהם לטובתנו אבל אנחנו ממש חמודים בסך הכל
וזה מעצבן אותי כי אומרים שכל הקווקזים מפחידים.
זה כמו שלכל הסינים יש עיניים מלוכסנות ככה גם קווקזים, אנחנו ''זכינו'' בפרצוף ובגוף מפחיד ומאיים ולפעמים אנחנו משתמשים בהם לטובתנו אבל אנחנו ממש חמודים בסך הכל
אה אני קווקזית, כי הם מאיימים ומקללים כל מי שבא להם בדרך.
קולולו קולולו
קולולו קולולו
אנונימית
באותו הנושא: