5 תשובות
כל אחד עשה דברים טובים ורעים בחיים שלו ולכל אחד יש את הסטנדרט שלו לאדם טוב. את מאמינה שאת אדם טוב?
אכפת לך מהסביבה? מהקרובים לך? יודעת מתי משהו לא נכון קורה ושאסור לעמוד מנגד? את לא עושה מעשים רעים?
ברכותיי, את אדם טוב
את פשוט יודעת ככל שאת מכירה אותו יותר
עצם העובדה שאת שואלת את זה :)
פשוט תיהיה את