3 תשובות
לא
כי אף פעם לא הייתי בחול):
כי אף פעם לא הייתי בחול):
לא בכיתי אבל אני כן מתגעגע לזה. אני מאוד אוהב טיסות ורוצה לעסוק בזה בעתיד אז זה כן מעצבן לא לטוס לכל כך הרבה זמן
אמנם לא בכיתי אבל אני מתגעגעת לאווירה של חוץ לארץ. אני אוהבת לטוס למרות שאני די מפחדת כשממריאים אבל זה כיף.