18 תשובות
שואל השאלה:
הם בני 16
אנונימית
אולי לא מלמדים אותם על אותיות איתן בבתי ספר דתיים
אנונימי
שואל השאלה:
^אולי :/
אנונימית
וטפ ץהיי בריאה מה הקשר חילונים דתייםזה כתב
שואל השאלה:
^אמרתי הדתיים שאני מכירה לא בכללי
אנונימית
דיברתי עם מישהו כזה ותיקנתי אותו פעם אחת (כבר לא התאפקתי) והוא אמר לי שבאמת לא מלמדים אותם את זה כל כך... חבל
שואל השאלה:
^כאילו אני תיקנתי ילד דתי איזה שמונה פעם וכאילו לא מבין זה משגע אותי והיה עוד אחד שתי שתיקנתי איזה עשרים פעם ולא מביןן
אנונימית
שואל השאלה:
רושמים את אותיות האית"ן הלא נכונות..
אנונימית
שואל השאלה:
מתבלבלים עם אם ועם
אנונימית
אולי זו השפה התנכית
אנונימית
א. את כנראה מכירה רק דתיים לא חכמים
ב. אני מכיר ממש קצת דתיים עם שגיאות כתיב, ואני גדלתי עם כולם.
ג. חוץ מחרדים במקומות מסויימים, כולם לומדים עברית ודקדוק, ואצל דתיים רגילים כולם לומדים את זה.
ד. תפתחי בחומש ותקראי רד"ק ואיבן עזרא, או תקראי את ספרי הרב קוק וכמעט כל ספר יהודי אחר, השפה גבוהה ומדוייקת.
ה. במילים שלך יש גם שגיאות חמורות שלקחת מאנגלית "וטפ", "גאד" או שכתבת תחביר ממש שגוי (ההודעה שמלא ב"כאילו")
שואל השאלה:
^גאד לא הכללתי אמרתי הדתיים שאני *מכירה*.
אנונימית
שואל השאלה:
^שוב פעם, לא דיברתי על דתיים בכללי, הדתיים *שאני* מכירה
אנונימית
טוב אני נעלבתי עמוקות וכרגע אני בוכה בחדרי ):
שואל השאלה:
לאא :(
אנונימית
אם *הילדה הזאת* עומה פה ומתלוננת אני מתפוצצת מצחוק רציני
וואי זה ממש לא נכון, רובם המוחלט של החברים שלי דתיים ולאף אחד אין שגיאות כתיב
שואל השאלה:
^אלה לא שגיאות כתיב, זה סלנג, זה שונה.
אנונימית