התחברות
הרשמה
הליקס זה כואב? כמה כואב מ1-10? עושים את זה עם אקדח?
30 באוקטובר 2012, 16:30
פירסינג
עגילים
הליקס
עגיל באוזן
אוזניים
תשובה אחת
5 אפשר עם אקדח ואפשר גם לא. הכי מומלץ עם אקדח זה הכי פחות כואב.
ש
שני הרוש - החיים שלך .
באותו הנושא:
מה יותר כואב לעשות הליקס עם אקדח או עם מחט ואיפה עשיתם (חשובב)?
כואב לעשות הליקס עם אקדח או עם הירא הזה שלוחצים וזה עושה חור?
עד כמה זה כואב לעשות הליקס, נזם, ספטום ועגיל בלשון?
באיזה דרך עדיף לעשות הליקס, ככה שיהיה כמה שפחות כואב? עם אקדח או מחט?
איך הכי טוב ופחות כואב לעשות הליקס - עם מחט או אקדח?
הליקס זה כואב? ומה עדיף לעשות עם מחט או אקדח?
מי שעשה - הליקס זה כואב? מ1-10?
איפה כואב יותר לעשות עגיל - באף או הליקס?
הליקס זה כואב? אם עשיתם כמה כאב לכם?
מה יותר כואב, הליקס או טראגוס?
מה יותר כואב, הליקס או עגיל באף?