7 תשובות
לכי לקוסמטיקאית ואין לך מה להיות מובכת לכולם יש וזה דבר ברור
אנונימי
ניסית ללכת לרופא עור? אם לא אז תזמיני טור כשאת יכולה. אני מבינה איך את מרגישה כי אני הייתי ועדיין סוג של מתמודדת עם זה. אני עכשיו בטיפול של משחות אבל יש סיכוי שיביאו לך תרופות. לי לא הביאו ראקוטן אישית אבל הביאו לי אנטיביוקה ודואק אם אני לא טועה בגיל 16 וזה כן עזר מאוד.
מזדהה איתך..אני נואשת כבר.
וזה בעייתי לי מאוד לקחת כדורים בגלל הכבד...
וזה בעייתי לי מאוד לקחת כדורים בגלל הכבד...
הולכים לרופא עור והוא כבר יגיד לך מה לעשות כי לכל אחד יש עור שונה
אם לא בא לך ללכת לרופא אז אני ממליצה לך על ד"ר אור סדרת יאנג לבנות.
כל הסדרה בצבע ורוד.
הכי מומלץ זה בבוקר ולפני השינה לשטוף פנים עם סבון לפנים.
להשתמש בטיפול נקודתי לפצעונים ליום.
למרוח קרם לחות.
ולפני השינה לשטוף שוב פנים עם הסבון וטיפול נקודתי לפצעונים ללילה.
לי זה עוזר
אם לא בא לך ללכת לרופא אז אני ממליצה לך על ד"ר אור סדרת יאנג לבנות.
כל הסדרה בצבע ורוד.
הכי מומלץ זה בבוקר ולפני השינה לשטוף פנים עם סבון לפנים.
להשתמש בטיפול נקודתי לפצעונים ליום.
למרוח קרם לחות.
ולפני השינה לשטוף שוב פנים עם הסבון וטיפול נקודתי לפצעונים ללילה.
לי זה עוזר
אנונימית
מניסיון: הכי כדאי ללכת לרופא עור, שידע בדיוק מה הבעיה ומה לתת.
בנתיים כדאי לשתות הרבה מים, לא לגעת בפנים בלי סיבה (זה הכי קשה :)), לא לאכול הרבה מאכלים מטוגנים ושומניים, לשטוף בוקר וערב פנים בסבון מתאים.
אל תשימי משחות שיניים או משהו..
ואל תדאגי, כולנו סובלים מזה ברמה זו או אחרת.
אם מנחם אותך לדעת, לי יש בעיה גנטית של אקנה שהרופא עור שלי ניסה עלי כל תרופה קיימת בערך עד שהחליט לתת לי תרופה מסויימת, בפעם הראשונה בקריירה המקצועית שלו (והוא זקן)
בנתיים כדאי לשתות הרבה מים, לא לגעת בפנים בלי סיבה (זה הכי קשה :)), לא לאכול הרבה מאכלים מטוגנים ושומניים, לשטוף בוקר וערב פנים בסבון מתאים.
אל תשימי משחות שיניים או משהו..
ואל תדאגי, כולנו סובלים מזה ברמה זו או אחרת.
אם מנחם אותך לדעת, לי יש בעיה גנטית של אקנה שהרופא עור שלי ניסה עלי כל תרופה קיימת בערך עד שהחליט לתת לי תרופה מסויימת, בפעם הראשונה בקריירה המקצועית שלו (והוא זקן)
אנונימית
יש משחות שעוזרות וגם אני מחוצקן רמח איו מה לדאוג זה קורה לכולנו
שואל השאלה:
תודה לכולם;)
הייתי אצל רופא עור לפני כשבועיים וחצי, עשיתי בדיקות דם והתחלתי טיפול ברואקוטן השבוע:)
תודה לכולם;)
הייתי אצל רופא עור לפני כשבועיים וחצי, עשיתי בדיקות דם והתחלתי טיפול ברואקוטן השבוע:)