4 תשובות
צמצמו תחבורה בגלל הסגר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם עשו טעות, כי עליתי על 330 והאוטובוס היה מלא עד 0 מקום
כשלפי החוקים יש גם מגבלת אנשים בתחבורה ציבורית
אבל הם עשו טעות, כי עליתי על 330 והאוטובוס היה מלא עד 0 מקום
כשלפי החוקים יש גם מגבלת אנשים בתחבורה ציבורית
אנונימית
מצמצמים את התחבצ, גם לי אין איך להגיע.
והנהג לא אמור להכניס יותר מ17 אם אני לא טועה
והנהג לא אמור להכניס יותר מ17 אם אני לא טועה
שואל השאלה:
ואצלח הנהג הכניס מלא אנשים עד 0 מקום
ואצלח הנהג הכניס מלא אנשים עד 0 מקום
אנונימית
באותו הנושא: