7 תשובות
פחות תחכי, את תפצעי את עצמך ויהיה זיהום וחבל, טיפה סבלנות.
ממש לא, את עלולה לעשות נזק לעצמך, עדיף לחכות גם אם אין סבלנות, מאשר לעשות לעצמך נזק.
לאלא אל תעשי לבד
אל תעשי בבית
חכי שיסתיים הסגר
לא כדאי לחכות יכול להיות שתפצע את עצמך או משהו כזה ולא תוכל לעשות בכלל
אנונימית
ספטום צריך להיות הכל מחוטא מאוד כדי שלא יווצר זיהום ממש לא מומלץ לעשות לבד זה סיכון מאוד גדול עדיף שתחכי ותעשי אצל איש מקצוע
אנונימית