8 תשובות
כן אני אוהבת גם מוזיקה מודרנית אני חושבת שיש להקות נהדרות
אני שומעת לרוב את peach pit , arctic monkeys , tame impala
ועוד כמה :)
אני שומעת לרוב את peach pit , arctic monkeys , tame impala
ועוד כמה :)
מתכוונת לרוק מודרני?
אם כן, כנראה linkin park, oasis, green day... כאלה.
אם כן, כנראה linkin park, oasis, green day... כאלה.
שואל השאלה:
^ ^להקות טובות מאוד של שתיכן
^ ^להקות טובות מאוד של שתיכן
אנונימי
אני שומעת גם וגם
מהחדשים (אחרי האלפיים) -
arctic monkeys, beach bunny, cage the elephant, declan mckenna
מהחדשים (אחרי האלפיים) -
arctic monkeys, beach bunny, cage the elephant, declan mckenna
אני כם שומעת ארקטיק מאנקיז ומלא כמו הביטלס וכאלה אבל גם רביד פלוטניק וטונה
imagine dragons
poets of the fall, the sax pack
אני כמעט ולא שומעת מוזיקה חדשה,
הלהקה הכי חדשה שאני שומעת הם החצר האחורית וגם הם נשמעים כמו המוזיקה של פעם, אני גם שומעת את ברי סחרוף שהמוזיקה שלו ישנה אבל הוא עדיין פעיל.
השיר החדש היחיד שאני שומעת זה we are young
הלהקה הכי חדשה שאני שומעת הם החצר האחורית וגם הם נשמעים כמו המוזיקה של פעם, אני גם שומעת את ברי סחרוף שהמוזיקה שלו ישנה אבל הוא עדיין פעיל.
השיר החדש היחיד שאני שומעת זה we are young
באותו הנושא: