2 תשובות
אנשים חדשים זה מהאינסטגרם ואומיגל וסנפצ'אט, אבל כעיקרון כדי להגיד נהנתי זה לעזוב הכל וללכת לטייל בכל מקום אפשרי
שואל השאלה:
אבל אי אפשר עכשיו לטייל בגלל הקורונה