2 תשובות
שואל השאלה:
זה לא דיכאון מאובחן זה פשוט עצבות כול היום
אנונימי
יורידו אותך כנראה, אם אתה רוצה לטפל ללא הורדה הייתי ממליצה ליצור קשר עם פסיכולוג/פסיכיאטר
לשתף את ההורים והחברים
אבל באמת לפנות לאיש מקצוע, לא לקבן
אנונימית