9 תשובות
חבל להתחיל מההתחלה כתבת 3 שנים
תנסי לתקן ואל תוותרי:)
שואל השאלה:
יש מלא עלילות זאת הבעיה.
אולי אני אוותר על הקטע של הקסמים...
יש מלא עלילות זאת הבעיה.
אולי אני אוותר על הקטע של הקסמים...
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר לא יודעת מה לעשות
אני כבר לא יודעת מה לעשות
אנונימית
את לא חייבת להכריח את עצמך לכתוב משהו שאת לא אוהבת. לדעתי, נשמע שאת לא באמת מעוניינת בסיפור, ושהתפתחת מעבר למה שהסיפור שלך מכיל. בהתחשב בזה שאת עובדת עליו כבר שלוש שנים, יכול להיות שאת פשוט כבר לא בשלב הזה של הכתיבה שלך. כשאני מסתכלת אחורה, פעם כתבתי סיפורים עם רעיונות שלא מתאימים לי עכשיו בכלל. נראה לי שזה מה שקרה שם.
אני חושבת שאת צריכה לפחות הפסקה ממנו. את תמיד יכולה להניח אותו בצד ולחזור אליו עם כוחות מחודשים בשלב מאוחר יותר, אבל אם את לא נהנית ממנו כרגע, מה הטעם?
עריכה: אני רואה שכולם לחוצים על לא לוותר על הסיפור. בין אם תחליטי לוותר על הסיפור הזה או לא, זה בסדר לוותר על סיפור, אל תתני לאף אחד לומר לך אחרת. מה שכן, תזכרי שההחלטות האלו אף פעם לא סופיות, ושתמיד תוכלי לחזור אל הסיפור כל עוד תשמרי עותקים שלו.
אני חושבת שאת צריכה לפחות הפסקה ממנו. את תמיד יכולה להניח אותו בצד ולחזור אליו עם כוחות מחודשים בשלב מאוחר יותר, אבל אם את לא נהנית ממנו כרגע, מה הטעם?
עריכה: אני רואה שכולם לחוצים על לא לוותר על הסיפור. בין אם תחליטי לוותר על הסיפור הזה או לא, זה בסדר לוותר על סיפור, אל תתני לאף אחד לומר לך אחרת. מה שכן, תזכרי שההחלטות האלו אף פעם לא סופיות, ושתמיד תוכלי לחזור אל הסיפור כל עוד תשמרי עותקים שלו.
שואל השאלה:
אני חושבת שפשוט התקבעתי יותר מדי על עלילה מסוימת וגם סיבכתי אותה.
יש יותר מדי בעיות אבל אין שום אלמנט של סיפור...
עכשיו התחלתי לכתוב מחדש הכל, כמו פעם; בלי תכנונים. אולי זה יצא יותר טוב.
אני חושבת שפשוט התקבעתי יותר מדי על עלילה מסוימת וגם סיבכתי אותה.
יש יותר מדי בעיות אבל אין שום אלמנט של סיפור...
עכשיו התחלתי לכתוב מחדש הכל, כמו פעם; בלי תכנונים. אולי זה יצא יותר טוב.
אנונימית
בהתחשב בעובדה שאת מתקשה בעלילה, הייתי מציעה לך לפרק את קווי העלילה שלך בצד, זה יכול ממש לעזור ולמקד אותך^^
שואל השאלה:
או למחוק את כל מה שמיותר ולפשט את הסיפור הזה. אני רק מסתכלת עליו ונהיה לי כאב ראש
או למחוק את כל מה שמיותר ולפשט את הסיפור הזה. אני רק מסתכלת עליו ונהיה לי כאב ראש
אנונימית
אם את עושה את זה, תדאגי שאת שומרת לפחות גרסה אחת של מה שכבר כתבת, כזאת שאת לא נוגעת בה. אולי תרצי לחזור אליה בהמשך וסתם חבל לאבד אותה.
את תמיד יכולה לערוך/לשכתב את הסיפור מחדש, אבל א אל תרגישי מחויבת לעשות את זה, ב תחלקי את זה לחלקים ותעשי את זה לאט ובהדרגה, אין סיבה שתחטפי כאב ראש מזה xd
את תמיד יכולה לערוך/לשכתב את הסיפור מחדש, אבל א אל תרגישי מחויבת לעשות את זה, ב תחלקי את זה לחלקים ותעשי את זה לאט ובהדרגה, אין סיבה שתחטפי כאב ראש מזה xd