10 תשובות
אני חושבת שמי שצריך לבקש ממני סליחה הם האנשים שהכרתי וסמכתי עליהים והם פשוט עשו טובה שהם בכלל חברים שלי ופגעו בי
ביבי
אנונימית
אני הכי צריכה לבקש סליחה מהורים שלי על שאני לוקחת אותם כמובן מאליו...

ומעצמי על שאני קשוחה מידי עם עצמי ושאני לפעמים גם רעה כלפי עצמי
חברות שלי שתמיד הייתי שם בשבילם..והם שכחו ממני ורק כשהם צריכות משהו הם פתאום נזכרות בי..פשוט הם כולם החליפו אותי והתקדמו אלה בלי ששמתי לב
והם לא היו בשבילי בתקופה שהכי הייתי צריכה אותם אולי רק אחת אבל גם אותה זה לא כזה עיניין
שואל השאלה:
^אני מצטערת... יש אנשים בעולם שאתה אומר "הם קיימים בשביל לשתוק" גם אני מכירה אנשים כאלה:(
אם את צריכה לפרוק מוזמנת לפרטי
ההורים שלי צריכים לבקש ממני סליחה,הם תמיד חושבים שהם יודעים הכל וכל מה שעובר עליי והם פשוט הורסים לי את המצב רוח כל הזמן
האקס שלי והחבר הכי טוב שלי לשעבר
אני חושבת שחברה שלי לשעבר
אמא ואבא וחברות שלי צריכות לבקש ממני סליחה