4 תשובות
לא מביך בכלל..
זה סך הכל קפוצון
אנונימית
שואל השאלה:
אני גבר
אנונימי
קצת פדיחה
אם לא רואים הבדל אז סבבה אבל בעיקרון עדיף שלא כי זה נראה מתאמץ כזה מדי
אנונימית
הכול טוב זה רק קפוצון