4 תשובות
לא מביך בכלל..
זה סך הכל קפוצון
זה סך הכל קפוצון
אנונימית
שואל השאלה:
אני גבר
אני גבר
אנונימי
קצת פדיחה
אם לא רואים הבדל אז סבבה אבל בעיקרון עדיף שלא כי זה נראה מתאמץ כזה מדי
אם לא רואים הבדל אז סבבה אבל בעיקרון עדיף שלא כי זה נראה מתאמץ כזה מדי
אנונימית
הכול טוב זה רק קפוצון
באותו הנושא: