7 תשובות
כי זה החיים
ב ה צ ל ח ה
ב ה צ ל ח ה
צריך למצוא עבודה שגם נהנים ממנה,
אני מצאתי למזלי.
בברכה, לחם פיט.
אני מצאתי למזלי.
בברכה, לחם פיט.
כי זה משרת את המדינה שהיא קבעה לנו מה ללמוד ושטפו לנו את המוח מגיל קטן שזה מה שצריך לעשות ולא מלמדים אותנו דברים שבאמת נוכל להתקדם בהם בחיים
אולי כן תהני מי יודע
כי אין דברם בחינם ושום דבר לא בקלות בחיים, וזה שצריך לעבוד כל החיים לא אומר שאי שאפשר להנות צריך ללמוד לנהל את החיים נכון ולעבוד בשביל לעבוד במה שאוהבים.
בחיים צריך לעבוד אי אפשר שכל יום יהיה חופשה
אנונימית
כמו שכתב לחם פיט, החוכמה היא למצוא את העבודה שממנה נהנה.
באותו הנושא: