3 תשובות
תעשי מהלימונים לימונדה, כמו שנאמר, בכל משבר יש הזדמנות, את יכולה ללמוד משהו שרצית ולא הספקת, לצייר אם את אוהבת, לשיר , או כל דבר שעושה לך טוב, את נמצאת במקום בו המחשבות שלך נמצאות, תשתדלי לחשוב טוב, ואת תראי כמה שטוב ❤
את צריכה להקדיש את הזמן הזה בפיתוח עצמי כמו שכולם עושים כי אין בחירה. תמצאי תחביב חדש, תעשי אימוני כושר בבית, תלמדי לבשל, תתחילי קריירה בטיק טוק/ יוטיוב. זה באמת זמן טוב להשקיע בעצמך. תראי את האור הטוב.
גם אני מרגישה ככה... אבל תזכרי שזאת הזדמנות להמון דברים, יש יותר זמן, בלי ללכת לבית ספר חוסך לי לפחות המון, תנסי למצוא יתרונות
ואת די צודקת, הקורונה לא עזרה לאף אחד והמון דברים בסיסיים מחיי היומיום נעצרו או השתנו
אבל... תנסי לעשות מהלימון לימונדה
ואת די צודקת, הקורונה לא עזרה לאף אחד והמון דברים בסיסיים מחיי היומיום נעצרו או השתנו
אבל... תנסי לעשות מהלימון לימונדה
באותו הנושא: