8 תשובות
אני לא כלכך מסכימה, כי אי אפשר לכפות אל בן אדם לתרום כסף.
מעבר לכך שתרומה אמורה לבוא מה- לב .
יש אנשים שעושים משכורות של אלפים
אבל גם מוציאים אלפים בחודש , עעל עסקים , בריאות , חובות.. וכ'ו.
לכן זה לא אומר שכל מי שעושה עשרות אלפים הוא בהכרח עשיר.
מעבר לכך שתרומה אמורה לבוא מה- לב .
יש אנשים שעושים משכורות של אלפים
אבל גם מוציאים אלפים בחודש , עעל עסקים , בריאות , חובות.. וכ'ו.
לכן זה לא אומר שכל מי שעושה עשרות אלפים הוא בהכרח עשיר.
שואל השאלה:
אבל עובדה שמס הכנסה לא הולך למי שצריך אותו
אבל עובדה שמס הכנסה לא הולך למי שצריך אותו
אנונימי
די עם החרא הזה, גם בן אדם שמרוויח בחודש 50 אלף עובד קשה בשביל זה אז למה שייקחו ממנו את הכסף הזה... יש טייסים באל על שעובדים קשה ברמות מטורפות שהם כל היום באוויר ומקבלים בסוף 100 אלף שקל אבל הם עובדים פי 1000 יותר קשה ממלצר במסעדה שעובד 6 שעות ביום.
אני רואה את אבא שלי עובד 9-12 שעות ביום ומקבל משכורת מאוד גבוהה והיו תקופות שהוא היה חוזר מהעבודה בשעות של 2-3 בבוקר ופעם היו ימים שהוא בכלל לא היה חוזר אלא עובד כל הלילה חוזר בבוקר ישן קצת וחוזר לעבוד ועכשיו כשהוא סוף סוף מצליח אחרי כל מה שהוא עבד בשבילו קשה כל כך באה מישהי ומחליטה שבגלל שהוא מרוויח יותר אז צריך לקחת ממנו יותר כסף.
אני רואה את אבא שלי עובד 9-12 שעות ביום ומקבל משכורת מאוד גבוהה והיו תקופות שהוא היה חוזר מהעבודה בשעות של 2-3 בבוקר ופעם היו ימים שהוא בכלל לא היה חוזר אלא עובד כל הלילה חוזר בבוקר ישן קצת וחוזר לעבוד ועכשיו כשהוא סוף סוף מצליח אחרי כל מה שהוא עבד בשבילו קשה כל כך באה מישהי ומחליטה שבגלל שהוא מרוויח יותר אז צריך לקחת ממנו יותר כסף.
אנונימי
לא...
גם ככה המיסים מורידים חצי, עוד 10% ורק יהיו יותר אנשים שאין להם מה לאכול... מה זה מיסים אם לא מעשר?
דבר שני למה זה לא הוגן? נשמע לך יותר הוגן שאדם שלמד כל הילדות במקום לצאת עם חברים, אחר כך למד כמה שנים באוניברסיטה, אחרי זה נלחם ברעיונות עבודה, קרע את התחת כל יום מהבוקר עד הערב עד שהגיע למשרת מנכל יאכיל מכספו ועבודתו אדם שנשר מהלימודים, לא הלך לאוניברסיטה, עובד בעבודה פשוטה בשביל מינימום וגם החליט להביא 4 ילדים? זה כן הוגן?
גם ככה המיסים מורידים חצי, עוד 10% ורק יהיו יותר אנשים שאין להם מה לאכול... מה זה מיסים אם לא מעשר?
דבר שני למה זה לא הוגן? נשמע לך יותר הוגן שאדם שלמד כל הילדות במקום לצאת עם חברים, אחר כך למד כמה שנים באוניברסיטה, אחרי זה נלחם ברעיונות עבודה, קרע את התחת כל יום מהבוקר עד הערב עד שהגיע למשרת מנכל יאכיל מכספו ועבודתו אדם שנשר מהלימודים, לא הלך לאוניברסיטה, עובד בעבודה פשוטה בשביל מינימום וגם החליט להביא 4 ילדים? זה כן הוגן?
לא מסכים בכלל . אנשים שמרוויחים המון הגיעו לזה ביושר והרוויחו את הסכומים האלה.
ודרך אגב גם ככה המדינה לוקחת מיסים גבוהים יותר מהעשירון העליון אז אין כאן שום מקום לקיצוץ נוסף אל תשכחו שגם להם יש ילדים , בית ודברים שצריך לטפח ועולים כסף .
לכפות עליהם לתרום זו לא הדרך גם כי זה משהו שבא מהלב וגם כי זה הכסף שלהם וזכותם לעשות איתו מה שירצו ויראו ונכון .
נ.ב - אנשים עשירים לא חזירים הרוב אם לא כולם תורמים המון כסף לחברה אז אין צורך בחוק הלא שימושי והוגן הזה.
ודרך אגב גם ככה המדינה לוקחת מיסים גבוהים יותר מהעשירון העליון אז אין כאן שום מקום לקיצוץ נוסף אל תשכחו שגם להם יש ילדים , בית ודברים שצריך לטפח ועולים כסף .
לכפות עליהם לתרום זו לא הדרך גם כי זה משהו שבא מהלב וגם כי זה הכסף שלהם וזכותם לעשות איתו מה שירצו ויראו ונכון .
נ.ב - אנשים עשירים לא חזירים הרוב אם לא כולם תורמים המון כסף לחברה אז אין צורך בחוק הלא שימושי והוגן הזה.
מסכים מאוד איתך! אהבתי את המחשבה
יורד מס הכנסה לכל משכורת החל מ7 אלף אני חושבת
אם מישהו מרוויח 15 אלף יורד לו בהרבה יותר ממשכורת של 10 אלף
זה הכל בהתאם.
אם מישהו מרוויח 15 אלף יורד לו בהרבה יותר ממשכורת של 10 אלף
זה הכל בהתאם.
מאשר לשלם למדינה או לכל מיני חברות ולשלם לכאלה שאין, באהבה רבה.