4 תשובות
בית ספר
ואז אני הולכת לבייביסיטר
ואז שיעורי בית
ואז אני הולכת לבייביסיטר
ואז שיעורי בית
טלוויזיה,אוכל,מיטה
משחקת עם הילד רואה טלויזיה שמה שירים מבשלת אוכלת יוצאת מתחת לבית לסיבוב קצר
בית ספר
שיעורי בית
טלוויזיה וטלפון
זה פשוט נוראיי!
שיעורי בית
טלוויזיה וטלפון
זה פשוט נוראיי!
באותו הנושא: