5 תשובות
כןכןכן! זאת עונה טובה!
לפי דעתי לא ממש
לשעתי עונה ממש טובה
4 ו2 האהובות עליי!
רק שש קצת מבאסת אבל עדיין שווה צפייה
כן! יש שם גם את crisis on earth x