7 תשובות
חיידק כן
אממ וואו אני לא סגורה
חיידק חי
שואל השאלה:
למה חיידק כן?
למה חיידק כן?
אנונימית
וירוס זה משהו שמתפשט בזכות הגוף שלנו לכן אם הוא מחוץ לגוף הוא לא חיי
וירוס זה פשוט קוד ליצור רעל
חיידק זה משהו חיי שמשתמש בגוף כדי לגדול
חיידק זה משהו חיי שמשתמש בגוף כדי לגדול
ווירוס נחשב חי רק כאשר הוא נכנס לתא כלשהו.
באותו הנושא: