4 תשובות
לפי החלטת המורה
זה תלוי בבית ספר, אצלי למשל לא חובה.
תבדקי מה אצלכם
תבדקי מה אצלכם
בנתי שצריך לפתוח את המצלמה בשביל להראות שאת נוכחת בשיעור.
אצלנו כן, אבל אני פשוט סוגרת
באותו הנושא: