5 תשובות
שואל השאלה:
תודה על התשובה❤
תודה על התשובה❤
אנונימית
בכיף❤
זה ממש משתנה בין כל בנאדם יש כאלה שיותר רגישים יש כאלה שיותר מקצינים את הרגש ובתכלס עד גיל 22 לדעתי זה סתם שטויות מערכות יחסים ולא הכי אמיתי מבחינה רגשית
שואל השאלה:
נכון אבל אני מרגישה מוזרה כי כל החברות שלי תמיד בוכות על לב שבור וזה תמיד קשה להם להיפרד עם הבני זוג שלהן ולי לא אכפת כל כך..
נכון אבל אני מרגישה מוזרה כי כל החברות שלי תמיד בוכות על לב שבור וזה תמיד קשה להם להיפרד עם הבני זוג שלהן ולי לא אכפת כל כך..
אנונימית
ככה זה את לא רוצה לאהוב ולא להרגיש נאהבת בחזרה
באותו הנושא: