10 תשובות
נשבע זה סקסי
שהן קטלניות עם ובלי משקפיים. בתודה, ממושקפת.
לא אוהבת. אני רוב הזמן שמה עדשות (יותר נוח ויפה)
כלום? זה יפה
שואל השאלה:
זה מלחיץ לשים עדשות אבל
אם זה לא משקפיים מוזרות זה יפה
צריך להתאים את זה לשיער וזה יפה רצח
מוזרים*^^
וזה יפה
לדעתי זה ממש חמוד
שימי עדשות אל תקחי את הקורסים זה חרא טהור תלכי לסופר פארם ולפני תמדדי את המידה שלך (במקום מקצועי אפילו סתם תכנסי לאופטיקה ותשאלי אותם אם הם יכולים למדוד לך)ואז תשאלי את הזאת שאחראית על המחלקה איזה מספר את צריכה לפי המספר שיש לך למשקפיים כי עדשות ומשקפיים זה לא אותו מספר ופשוט תקני שתי חבילות חבילה אחת לכל העין תכתבי על החבילה מה ימין ומה שמאל ופשוט שימי את העדשה על הכרית של האצבע על תסתכלי ותשאירי עין פתוחה ושימי את העדשה זה אמור לשרוף קצת אבור לך לשפשף העין צריכה להתרגל



"שמחתי לעזור שכשוכית"