5 תשובות
אני באופן אישי חושב שלקיים הפגנות במצב שכזה זה אידיוטי בלי שום קשר לאם זה הסיבה העיקרית לתחלואה או לא
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם הדעה שלך, זה בסדר להגיד.
פשוט חבל שיש פה כאלה שלא יודעים את העובדות
אין לי בעיה עם הדעה שלך, זה בסדר להגיד.
פשוט חבל שיש פה כאלה שלא יודעים את העובדות
אנונימי
אכן.
למרות זאת צריך להגביל את ההפגנות, למען האחדות בין חלקי העם
למרות זאת צריך להגביל את ההפגנות, למען האחדות בין חלקי העם
אי אפשר לדעת איפה באמת נדבקת למעט מקרים מיוחדים, הקצין משרה שאחרי על בלפור נדבק נחשו מאיפה, מחקר של אוקספורד מצא שהפגנות של בלמ גרמו להגברת תחלואה ככה שכנראה גם אצלנו לא צריל לעשות את אחד ועוד אחד לזה שיש שם הפגנות
אוקיי אס אני אעשה מסיבה עם יותר מאלף אנשים בלי מסיכות בחצר שלי לא תהיה הדבקה?
באותו הנושא: