8 תשובות
אוקי הדבר היחיד שאני יודעת
זה שאת לא רוצה לעשות את הטעות הזאת ולגזור לעצמך פוני
שאלת פה את מלכת פוני הבובה של ישראל .
(אני)

1 . תרכיבי תשיער במים
2. תבחרי לך חלק מקדימה שאת רוצה שיהיה הפוני עם מסרק שביל.
3. תסרקי אותו קדימה כזה
4. תעבירי על זה פן שיהיה חלק/ מחליק
5. תגזרי ישר!

זה הכל
תגזרי יותר ארוך ממה שאת חושבת
לאלאלא את לא רוצה
אבל אם כן, להחזיק בצורה ישרה ולגזור או לבקש ממישהו אחר. עדיין מומלץ מעצב שיער או ספר:/
שואל השאלה:
ברבי בטוח לעשות מחליק ואז לגזור?
כי אני כן עושה מחליק קבוע אני לא נשארת עם תלתלים אבל זה סתם מאריך את השיער ופאדיחה פתאום לגזור ככה פוני ואז הוא יראה מוזר כזה או לא שווה פתאום
אנונימית
אני מתחננת ממך לא לעשות פוני אם יש לך תלתלים אני עשיתי פוני בכיתה ח ואני מתחרטת על זה ממש
תקשיבי
כשיהיה לך פוני בובה את תצטרכי תמיד להעביר עליו מחליק

אבל תעבירי עליו מחליק עם מסרק שביל.. לא סתם ככה
אל תעשי את זה!!!!
לי יש שיער חלק ופעם גזרתי לעצמי,הדבר היחיד שאני יכולה לומר לך זה שזאת הייתה טעות.
ובלי להעליב,אם יש לך תלתלים זה לא ייצא יפה.