7 תשובות
לעזור,
להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם,
עם צריך עזרה, פריקה.
להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם,
עם צריך עזרה, פריקה.
כי יש סגר ומשעמם מאוד
אני אני אני ועוד קצת אני (;
שואל השאלה:
ברצינות, כבר דיברתי פה עם כולם.
הכרתי כמה אנשים נחמדים, לא אומרת שלא.
אבל זה פשוט מרגיש שהאתר מאבד כיוון.
ברצינות, כבר דיברתי פה עם כולם.
הכרתי כמה אנשים נחמדים, לא אומרת שלא.
אבל זה פשוט מרגיש שהאתר מאבד כיוון.
אנונימית
כיף לעזור לאנשים
אם את לא רוצה להישאר פה, אל תחפשי סיבות למה כן.
מקסימום אם תתגעגעי תחזרי
מקסימום אם תתגעגעי תחזרי
להירגע בבית
באותו הנושא: