6 תשובות
ברור! זה כיף ויפה
חחח...גם אני נאבדת שם.
כן, לקח לי מלא זמן לחפש בגדים שאני אוהבת שם אבל מצאתי דווקא כמה דברים חמודים ואני שמחה שבזבזתי זמן מהחיים שלי על זה
אנונימית
מאוד קשה לי למצוא שם אבל כן
מסכימה שזה מעייף יש שם מלא!! בגדים ואופציות וקטגוריות אבל כשאת רואה משהו שאת כן אוהבת תרדי מתחת זה יראה לך דומה למה שאהבת ככה אני מוצאת
אנונימית
כל הבגדים היפים מתאימים לבנות מידה a-b בחזייה
והחזה שלי לא כזה גדול אבל לפי המידות שם אני צריכה לקנות m-l כשבארץ אני קונה xs-s
וזה מעצבן
זה מעייף אבל אני מוצאת ויש שם הרבה יותר אופציות בשבילי מבישראל. בישראל כל מה שבמידה שלי זה עם הדפס של מיקי מאוס, שם יש בחירה