6 תשובות
הרגשתי רע בכיפור שלא שמרתי אבל אני כל כך רגילה לחלל שבת שזה פשוט מרגיש לי רגיל.. נולדתי לבית חילוני אז זה לא דבר שמרגיש לי מוזר
לא
לא
לא
לא
לא, בשבילי זה סתם ימים
באותו הנושא: