9 תשובות
לא
כן, כל הזמן
בתקווה שאולי אני ארצה "רק לטעום"
אנונימית
לפעמים כדי לעצבן...
לפעמים , במיוחד סבתא שלי כי היא חושבת שאי אפשר להשאר בטבעונות לאורך זמן וכל פעם מקווה שכבר חזרתי לאכול את הדברים האלה
אנונימית
אני חצי צמחונית ומתכננת להיות טבעונית, אז כן מציעים לי כי אני עדיין אוכלת את זה, אבל סבתא שלי חופרת לי על זה שאין אפשר לחיות עם מעט מדי בשר או בלי מוצרים מהחי (והסביבה היחידה שהיא אומרת את זה היא שדודה שלי ובעלה היו טבעונים והפסיקו כי זה פגע להם בבריאות כי הם בטח לא עשו את זה נכון)
כן זה משגע אותי
אני כמעט 10 שנים צמחונית וחלק מהמשפחה "שוכחת" שאני לא אוכלת בשר

אני 10 שנים צמחונית איך אפשר לשכוח כזה דבר? הם רואים אותי כל שבוע בארוחות שישי למשל שאני לא אוכלת בשר אז איך אפשר לשכוח?
אני מספרת להם על תחליפי בשר שקניתי, איך אפשר לשכוח?
כן
וזה כבר מעצבן
אבא שלי עושה בצחוק אבל זה מרגיש שסבא שוכח שאני צמחונית
לפעמים עשו את זה במיוחד אבא שלי ששכח שאני לא אוכלת בשר וקרובי משפחה שלי לא ממש יודעים או זוכרים כי אני לא רואה אותם הרבה אבל זה כמעט לא קורה כי לפחות במשפחה המצומצת כולם יודעים כמה אני נגד בשר ודיברתי על זה והסיבות של זה כמה פעמים, וההורים שלי ממש שונאים את זה אבל הם יודעים כמה זה חשוב אצלי אז הם לא מנסים בכלל.
אנונימית
עשינו על האש ואבא שלי אמר לי הבאתי את הסטיקים במיוחד בשבילך ואז הוא גם אומר את יודעת שיורדת לטבעוניים תחולה של 15 שנה