8 תשובות
היא סבבה יש לה שירים שאני אוהבת לשמוע אבל הרוב לא כלכך
כן
פעם אהבתי אבל לא כזה אוהב יותר את הסטייל שלה...
אלה שירים חמודים אבל דיכאוניים כאלה
אלה שירים חמודים אבל דיכאוניים כאלה
אין על בילי
אני ממש אוהבת את הקול שלה יש שירים ממש טובים ויש קצת פחות
אני אוהב את המילעם את הקול פחות
אנונימי
שואל השאלה:
הקול שלה מטורף ויש לה כל כך הרבה שירים מדהימים. היא מרגיעה אותי ומחזירה אותי לימים של פעם, מרגש :)
הקול שלה מטורף ויש לה כל כך הרבה שירים מדהימים. היא מרגיעה אותי ומחזירה אותי לימים של פעם, מרגש :)
אנונימית
ואוו ככ איתך
קרה לי בדיוק אותו דבר לפני חודש
חברה שלי השמיע לי שיר שלה ואז התחלתי להקשיב לב יןתר ופתאום הבנתי שהיא ממש טובה
כאילו יש לה קול ממש מיוחד ואני ממש אוהבת את הקצב של השירים שלה
אז כן אני ככ מבינה אותך
קרה לי בדיוק אותו דבר לפני חודש
חברה שלי השמיע לי שיר שלה ואז התחלתי להקשיב לב יןתר ופתאום הבנתי שהיא ממש טובה
כאילו יש לה קול ממש מיוחד ואני ממש אוהבת את הקצב של השירים שלה
אז כן אני ככ מבינה אותך
באותו הנושא: