7 תשובות
כן כי את גם לא כותבת בעצמך
אם לא תכתבי הודעות לאף אחד איך יענו לך? את צריכה ליזום דברים, לא לחכות שהם יקרו
אם לא תכתבי הודעות לאף אחד איך יענו לך? את צריכה ליזום דברים, לא לחכות שהם יקרו
הגיוני, אני באותו המצב. ההודעה היחידה שאני מקבלת זה מהשליח פיצה וגם זה בגלל שאני מבקשת. אפילו ההורים שלי לא שולחים לי משהו. בעצם, רק שהם צריכים ממני משהו.
שואל השאלה:
מי אמר שאני לא רושמת אבל שאני רושמת עונים לי בכל כך אדישות כיאלו הם עושים לי טובה לא נעים מנסיון
מי אמר שאני לא רושמת אבל שאני רושמת עונים לי בכל כך אדישות כיאלו הם עושים לי טובה לא נעים מנסיון
אם את רושמת והם אף פעם לא רושמים אז יכול להיות שזה לא חברים אמיתיים וזה ..
שואל השאלה:
כואב וחבל
כואב וחבל
שואל השאלה:
אין לי חברים אחרים חוץ מהם
אין לי חברים אחרים חוץ מהם
את תכירי לאט לאט זה בסדר גם לי היה ככה ונפטרתי מכל המזוייפים:)
באותו הנושא: