2 תשובות
אצלי זה שאני עצבני
אבל זה נפתר לי אתה פשוט צריך לראות מתי אתה אומר את הדברים האלה ותנסה פעם אחת במקום להגיד משהו לא להגיד ותראה (אל תהיה שקט כן אבל אולי תנסה להוסיף משהו במקום להגיד
אני .... ) בהצלחה לך יגברבר
אבל זה נפתר לי אתה פשוט צריך לראות מתי אתה אומר את הדברים האלה ותנסה פעם אחת במקום להגיד משהו לא להגיד ותראה (אל תהיה שקט כן אבל אולי תנסה להוסיף משהו במקום להגיד
אני .... ) בהצלחה לך יגברבר
שואל השאלה:
טוב תודה אחי
טוב תודה אחי
אנונימי
באותו הנושא: