6 תשובות
זה טבעי יש עוד המון אנשים כאלה
אם את מוכרחה להתפרנס ולהשיג כסף אז את תיהי חייבת לעבוד
ואל תסתכלי אל זה ככה:)
אם את מוכרחה להתפרנס ולהשיג כסף אז את תיהי חייבת לעבוד
ואל תסתכלי אל זה ככה:)
לדעתי הכל עניין של גישה, תשני אותהה !
תפסיקי להגיד שאת לא אוהבת לעבודת ושאת עצלנית זה שלב ראשון
תפסיקי להגיד שאת לא אוהבת לעבודת ושאת עצלנית זה שלב ראשון
שואל השאלה:
איך לשנות אותה ?
איך לשנות אותה ?
אנונימית
תסתכלי על הדברים בצורה יותר חיובית
תחפשי את הדברים הכייפים והטובים בעבודה שלך ולא בהכרח את הרע
תחפשי את הדברים הכייפים והטובים בעבודה שלך ולא בהכרח את הרע
שואל השאלה:
אני מנסה להיות חיובית משתדלת מאוד לדבר לעצמי זה פשוט לא עובד אני מרגישה בכלא ומתה שיגמר היום ללכת הביתה , ללכת לטייל ... רק לא לעבוד
אני מסתכלת על הסביבה ואין אף אחד כמוני כולם עם אנרגיות ורצון להצליח ורעב כזה , ואני פשוט לא :/
אני מנסה להיות חיובית משתדלת מאוד לדבר לעצמי זה פשוט לא עובד אני מרגישה בכלא ומתה שיגמר היום ללכת הביתה , ללכת לטייל ... רק לא לעבוד
אני מסתכלת על הסביבה ואין אף אחד כמוני כולם עם אנרגיות ורצון להצליח ורעב כזה , ואני פשוט לא :/
אנונימית
אם את עובדת בעבודה זמנית ולא עבודה קבועה שלמדת בשבילה, תנסי לעבוד במשהו יותר כיפי עבורך, משהו שיותר מעניין אותך
באותו הנושא: