6 תשובות
זה טבעי יש עוד המון אנשים כאלה
אם את מוכרחה להתפרנס ולהשיג כסף אז את תיהי חייבת לעבוד
ואל תסתכלי אל זה ככה:)
לדעתי הכל עניין של גישה, תשני אותהה !

תפסיקי להגיד שאת לא אוהבת לעבודת ושאת עצלנית זה שלב ראשון
שואל השאלה:
איך לשנות אותה ?
אנונימית
תסתכלי על הדברים בצורה יותר חיובית
תחפשי את הדברים הכייפים והטובים בעבודה שלך ולא בהכרח את הרע
שואל השאלה:
אני מנסה להיות חיובית משתדלת מאוד לדבר לעצמי זה פשוט לא עובד אני מרגישה בכלא ומתה שיגמר היום ללכת הביתה , ללכת לטייל ... רק לא לעבוד
אני מסתכלת על הסביבה ואין אף אחד כמוני כולם עם אנרגיות ורצון להצליח ורעב כזה , ואני פשוט לא :/
אנונימית
אם את עובדת בעבודה זמנית ולא עבודה קבועה שלמדת בשבילה, תנסי לעבוד במשהו יותר כיפי עבורך, משהו שיותר מעניין אותך