9 תשובות
לא
אישה אמורה להיות נמוכה אל תדאגי
^ זה ממש לא נכון

ההורים שלך נמוכים?
לא זה הגובה שאמור להיות לך מפסיקים לגבוהה בערך שנתיים שלוש אחרי שהמחזור מגיעה תשני כמה שבאלך ותאכלי כמה בריא שאת רוצה את אמורה להיות נמוכה
זה נמוך ממש..או שזה גנים או שתבדקי
גנים..
זה לא נמוך ממש זה הממוצע
גם אני בדיוק כמוך רק בת 16 וגם קיבלתי בגיל הזה אין ממש סיכוי חות מאולי כמה בודדים
כן יש זריקות אבל לא למקרים כאלה כמובן
תתגאי בגובה שלך לדעתי זה יפה ולא תיהיה לך בעיה לצאת עם בנים ככה
את לא כזאת נמוכה
אני 1.52 הכול טוב
אני ממליצה לך לישון מהשעה תשע כי השעות האלה הם השעות שההורמון שאחראי על הגדילה בעיצומו והוא עובד כשאנחנו ישנים ולא לאכול הרבה שטויות ולשמור על הורך חיים בריא מקווה שעזרתי לאביו❤