6 תשובות
זה כואב אני ממש מבינה אותך והמועקה שאת מרגישה זה מובן לגמריי כיאלו משהו יושב עלייך אני חושבת שאם את בן אדם של לפרוק להוציא הכל החוצה תנסי לדבר עם משהו חברה, או משהו מפה אפילו את מוזמנת איתי כאן בשבילך ואל תשכחי יש עוד הרבה דגים בים אני בטוחה שתמצאי את האחד שלך ❤
תנשמי הכל טוב.
יש עוד המון בנים שאני בטוחה שרותים אותך.
כנראה הוא לא היה האחד ואת עוד תמצאי אותו הכל טוב.
והמשפט הנדוש
"יש עוד המון דגים בים" ;)
יש עוד המון בנים שאני בטוחה שרותים אותך.
כנראה הוא לא היה האחד ואת עוד תמצאי אותו הכל טוב.
והמשפט הנדוש
"יש עוד המון דגים בים" ;)
שרוצים*
אני לא יודעת איך זה בשירות לאומי אבל תנסי לפנות למישהו שקרוב אלייך שם שיהיה איתך
אנונימית
ותשתי מים!!!! אם כואב לך הראש קחי כדור או משהו
תינשמי! לא סוף העולם, תחשבי על דברים אחרים ותדברי איתו אחרי שתסיימי שם
באותו הנושא: