10 תשובות
שיט לא כולל מנגה?

המונולוג של מינגו במארינפורד
שמי הוא יושיקאגה קירה. אני בן 33. הבית שלי נמצא בחלק הצפון-מזרחי של מוריו, איפה שכל הווילות נמצאות, ואני לא נשוי. אני עובד בחנויות הכלבו של קאמה-יו, ואני חוזר הביתה כל יום בשעה שמונה לכל היותר. אני לא מעשן, אבל לפעמים אני שותה. אני נכנס למיטה בשעה 11, ואני מוודא שאני משיג שמונה שעות שינה, לא משנה מה. אחרי שאני שותה כוס חלב חם ועושה מתיחות למשך עשרים דקות לפני השינה, בדרך כלל אין לי בעיה לישון עד הבוקר. ממש כמו תינוק, אני מתעורר ללא עייפות או לחץ בבוקר. לא נמצאו אצל בעיות בריאתיות בבדיקה הרפואית האחרונה שלי. מה שאני מנסה להסביר זה שאני בן אדם שרוצה לחיות חיים מאוד שקטים. אני מקפיד שלא להטריח את עצמי עם אויבים, הפסד וניצחון, זה יגרום לי לאבד שינה בלילה. ככה אני מתמודד עם החברה, ואני יודע שזה מה שמביא לי אושר. למרות הכל, אם הייתי נלחם לא הייתי מפסיד לאף אחד.
לא משנה כמה אתה מוסמך, אתה לבד לא יכול לשנות את העולם. אבל זה היופי של העולם.
הכאב נעלם עם הזמן. אבל אני לא רוצה להירפא בזמן, כי כשאתה בורח מכאב, עם הרצון לשכוח, הדבר היחיד שאתה להשיג הוא להיתקע. אתה הופך להיות מסוגל להמשיך הלאה.
"באקה"

מארי.
טיפשות היא הרבה יותר מרתקת מאשר אינטליגנציה. למודיעין יש גבולות, טיפשות לא.
אני חושבת שכתבתי מספיק
הקדישי את ליבך
attack on titan (זה משפט שיומרו בהמשך של הסדרה כן אני קורא את המנגא זה אחלה)
אנונימי
יש גבול דק בין גאון לאידיוט (זה לא כאילו אני זוכרת בכלל משהו אחר)
people die if they are killed
אנונימי